Alcatraz
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Φ Stefan Salvatore

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Stefan Salvatore
G U A R D

Stefan Salvatore


Aantal berichten : 10
Registratiedatum : 23-03-13

Character sheet
Soort: Bewaker
Liefde: I won't love somebody. Because somebody loves me.
Quote: Sex wasn't good because we didn't care. It was good because you were crazy. Crazy sex is always good.

Φ Stefan Salvatore Empty
BerichtOnderwerp: Φ Stefan Salvatore   Φ Stefan Salvatore Emptyza maa 23, 2013 9:58 pm

Stefan Salvatore
"Sex wasn't good because we didn't care. It was good because you were crazy. Crazy sex is always good."
S t a t i s t i c s - & - I n f o r m a t i o n
P . O . B
Mystic Falls, Virginia 1864
O c c u p a t i o n
Bewaker en beschermer voor de mens voor anderen op San Francisco
K i n d
Bewaker
C u r r e n t - A g e
17, for a long time now.
P a r e n t s
Unknown Mom x Giuseppe Salvatore [Both died]
S i b l i n g s
Damon Salvatore
P l a y e d - B y
Paul Wesley
W r i t t e n - B y
@Sykes

A p p e a r a n c e
E y e - C o l o r:
Blue eyes
H a i r - C o l o r:
Brown hair.
L e n g t h:
182,88 cm
W e i g h t:
73 KG

Extra:
Stefan heeft een mooie roos getatoeëerd staan op zijn rechter boven arm. Het heeft voor hem een persoonlijke reden, waarom hij hem heeft laten zetten, maar weet ons wel te vertellen dat het iets met zijn jeugd te maken heeft gehad.

Niet alleen de tattoo is opmerkzaam bij Stefan, ook zijn spieren zijn zeer opmerkzaam. Door middel van een aantal fitnessapparatuur kweekt hij zijn spieren tot een geweldige spiermassa. Zo heeft hij een sixpack, zijn armen zien er zeer gespierd uit en je zal echt niet zo snel wat vet bij hem zien.

Als beeld denkende, dus denkt dat hij een vampier is, heeft hij groen/grijs achtige ogen, komen er rode aderen tegen zijn huidoppervlak te liggen, worden de aders in zijn ogen enorm rood en zetten uit. Ook zijn hoektanden groeien dan fors. Wat eigenlijk dus gewoon een illusie is.
Hij draagt een ring met een grote blauwe "diamant" erop van de lapis lazuli steen en daar boven op zit het Salvatore wapen met de "S" van Stefan.
P e r s o n a l i t y
T H E - H U M A N - "V A M P I R E"
» K i n d
Wanneer Stefan gewoon een mens is en niet denkt dat 'ie een onsterfelijk wezen is, die geen honger heeft of bloed ziet, is hij eigenlijk gewoon een mens. Dat betekend dat hij niks in zijn hoofd haalt. Niets valt aan hem te zien wat hij is, want zijn ogen zijn normaal blauw, zijn huidskleur is normaal. De jongen is dan gewoon heel vriendelijk en doet niemand kwaad.

» H e l p f u l
Hij helpt iedereen die hem dicht aan zijn hart staat. Zoals vrienden en familie. Wanneer er een van hun in het menselijke leven gevaar dreigt, zorgt hij er voor dat ze zijn bloed krijgen, voor ze dood gaan. Maar helaas, is alles een illusie en alle hulp voor niets geweest, want onsterfelijke wezens leven niet in deze reality.

» P r o t e c t o r
Stefan is een beschermer. Hij zorgt er voor dat velen niets overkomt door anderen van zijn "eigen soort wezen". De jongen wil de mensheid beschermen tegen hoe ze kunnen worden in de eerste fase van hun leven. Hij wil ze niet de soort ripper laten worden zoals hij was. Stefan probeert dus elk meisje en elke jongen te beschermen. Al verklaren velen hem voor gek.

» R e l i a b l e
Deze jongen is zeker te vertrouwen. Hij is een lieve, vriendelijke jongen, helpt iedereen, maar is ook een beschermer voor anderen. Hij weet alles als geheim te houden, omdat "compulsion" door anderen vaak niet werkt. Om het tegen te gaan, drinkt hij om de drie dagen een glas met wat drank en "vervain" op, zodat geheimen bij hem bewaard blijven en alles veilig is bij hem.

T H E - "V A M P I R E" - F A N T A S Y
» M o n s t e r
Maar niet altijd alles kan rozengeur en maneschijn zijn. Ook ontsnapt het monster in Stefan een keer. Wanneer er bloed te ruiken of te zien valt, komt de duistere kant naar boven. Hij verliest nog nét niet zijn zelfbeheersing, want hij voed zichzelf op dierenbloed. Al is het soms op mensen bloed.

» T o r t u r e
Stefan houd van zijn werk, maar vooral als een gevangene hem helemaal uit zijn menselijke kanten trekt. Dan laat hij zijn "vampier wezen" omhoog komen, waarbij zijn tanden groeien, de aderen onder zijn ogen aan het huidoppervlak komen te liggen en zijn ogen veranderen in rood met groen/grijs achtige pupillen. Dan zal hij de gevangene met grof geweld martelen, door op hem te voeden tot ze flauw vallen en ze tot kneuzingen er aan toe takelen.

» P o w e r
De jongen heeft een ongelofelijke kracht gekregen sinds hij vampier is. En die wordt alleen maar sterker op mensen bloed. Al drinkt hij het alleen als een gevangene hem op zijn zenuwen werkt, zijn krachten zijn dan sterker dan wanneer hij verder leeft op dierenbloed.

» C o m p u l s i o n
Met Compulsion kan hij iedereen, behalve andere vampieren, of mensen met vervain in hun bloed, dwingen iets te doen. Zo kan hij sommigen dwingen te ontsnappen en ze dan in het ijskoude water te laten springen of de mensen die er voor zijn om de gevangene die ontsnappen neer te laten schieten. Om zo van de vervelendste gevangenen af te komen.

----------------------------

Kort om, Stefan is een gestoorde, denkbeeldige (psycho) jongen, die denkt dat hij al eeuwen lang een vampier is door de fantasie die hij heeft. Maar in werkelijkheid is het een normale mensen jongen, die op een zeer rare manier leeft door bloed te drinken.
Door dit te denken, leeft hij in de wereld van groeiende tanden, veranderende ogen en het straffen van gevangenen op deze rare manier.

H i s t o r y

Stefan leefde samen met zijn vader en zijn broer Damon in Mystic Falls, in 1846. Op een bepaalde dag, kwamen er een aantal nieuwelingen binnen, genaamd Katherine, Emily, Pearl en Anna.
Katherine en Stefan begonnen elkaar leuk te vinden, waardoor ze steeds verder gingen, tot Katherine andere plannen had. Ze beet de jonge Stefan, zodat ze zich op hem kon voeden.
Ook Damon moest er aan geloven, maar veel wisten ze er niet van. Katherine dwong ze, de gave die een vampier krijgt, om het te vergeten.
De founder families kwamen achter de bovennatuurlijke wezens en wilde ze verbranden. Stuk voor stuk kwamen ze er achter wie er een vampier was en wie niet. Katherine moest er zo ook aan geloven. Stefan en Damon hielden te veel van Katherine om haar te laten gaan en wilde haar bevrijden. Helaas stond een eindje verderop hun vader, die ze neer schoot. De twee jongens waren dood geschoten.

Ze hadden Katherines bloed in hun lichaam zitten, waardoor ze in de transformatie naar vampier zaten. Emily, de jonge heks, had hen een ring gegeven en voor hen gezorgd. Maar toen ging het mis. Stefan moest en zou eten, wat op bloed over ging. Zijn transformatie werd voltooid en hij was er helemaal onder de indruk van. Zo veel zelfs, dat hij zijn broer niet kwijt wilde en hem vertelde dat hij het ook moest doen.
Maar Stefan werd door al het bloed alleen maar verder van de wereld getrokken. Hij werd een "ripper", waardoor Damon hem verliet. Tot in jaren '20 van de 20e eeuw was Stefan de ripper, tot hij door Lexi, die een goede vriendin van hem werd, op een "dieet" werd gezet.
Daardoor hoefde hij geen mensen bloed meer te drinken, al werden ze er wel zwakker van. In de jaren '40 van de 20e eeuw wilde hij met zijn broer in de oorlog vechten, maar Lexi zorgde er voor dat ze met Stefan ergens anders heen ging, waardoor hij niet steeds achter zijn broer aan kon gaan.
Tientallen jaren later keerde Stefan terug naar Mystic Falls, waar ook Damon terug kwam. Er gebeurden vele dingen, van het ontwaken van de vampieren in het oude kerk graf, tot aan de originals en de cure.

Echter is alles een illusie. Stefan

Maar Stefan verhuisde naar San Francisco, waar hij al snel werd geïnspireerd door Alcatraz. Hoe kon hij toch mens en vampier tegelijk zijn. De gevangenen een lesje te leren, maar ook om op het vaste land zichzelf te kunnen zijn in de vorm van een leven met een liefde. Zo is Stefan beland in de staat California.


I 'd - n e v e r - t h o u g h t - o f - t h i s - . . .
Damon keek me nog eens voor de laatste keer aan, voor ik mijn koffer dicht deed. Hij wist dat wat ik vertelde nooit zou bestaan, maar liet mij in mijn waarde, speelde mijn fantasie mee, zonder dat ik het wist. “Je weet zeker dat dit is wat je wilt, Steve?” Mompelde hij eens vragend en keek me doordringend aan. Sinds hij weer terug was in Mystic Falls was hij enorm veranderd. Hij was van een bad-guy naar een bijna good-guy gegaan. Al had hij soms nog eens van die acties waardoor je begon te twijfelen. “Ik weet het zeker, het is voor mij zo om twee kanten te combineren, zonder dat iemand er verder vanaf weet en zonder dat ik een onschuldig iemand pijn doe.” Ik haalde eens vrolijk mijn schouders op en deed de koffer dicht. “Ehm, Stefan, er zitten ook onschuldige mensen in.” Damon keek me met een pijnlijke blik aan. “Er is altijd wel een zonde die ze hebben begaan, like Katherine did with us.” Damon zuchtte eens en kwam van de muur af, waar hij tegen aan leunde. “Soms denk ik dat de rollen tussen ons omgedraaid zijn, jij de bad-guy en ik de good-guy.” Hij kwam op me af en nam me vast in een knuffel. “We zijn nog altijd broers, right.” Ik nam hem ook in een knuffel en liet hem naar een paar seconden, wat voor mijn gevoel al minuten waren, los. Even keken we elkaar op het zelfde moment aan, waarna we in de lach schoten. Ik nam mijn koffers vast en sleurde ze mee naar beneden. Samen liepen we naar de auto van Damon waar ik mijn spullen in gooide en ging zitten. Zo bracht Damon mij naar het vliegveld en nam afscheid van mij. Ik zou hem ooit wel eens een keer terug zien.

Aangekomen in San Francisco, stapte ik de aankomst hal uit en hield een taxi tegen. “Graag naar een dichtstbijzijnde hotel aan de baai.” Gaf ik hem de opdracht, laadde mijn spullen in en ging zitten, waarna de chauffeur weg reed. Onder tussen keek ik naar buiten en nam alles in me op. We reden een paar minuten. “We zijn er, sir.” Ik nam mijn portemonnee en trok er een briefje van 20 dollar uit. “Hier, houd de rest maar.” Snel stapte ik uit de taxi en nam mijn spullen mee, waarna ik het gangpad van het hotel op liep. Een chique rode loper was neer gelegd. Ik maakte een goedkeurende beweging met mijn hoofd en liep verder naar binnen. “Goedemiddag meneer, wat kan ik voor u doen?” De dame achter de receptie keek me vriendelijk en verleidelijk aan. Een kleine grijns begon om mijn lippen te spelen. “Goedemiddag schoonheid, ik zou graag een kamer willen met uitzicht op Alcatraz.” De dame knikte eens en begon wat achter haar computer te tikken. “Een kamer op de 5e verdieping is nog vrij, meneer….” Ze keek me eens vragend aan. “Salvatore.” Ik grijnsde eens, terwijl ze eens knikte en de naam invoerde. “Als u dit nog even wilt invullen en…” Ik had het ingevuld voor ze klaar was. “Juist ja…, wel uhm, veel plezier in het hotel en mocht er iets zijn, dan kunt u gewoon naar mij toe bellen met de telefoon in uw hotelkamer.” Ik gaf haar nog een knipoog, nam de sleutel aan en liep naar de hotel kamer. Meteen nam ik de telefoon en belde naar de directeur. Een gesprek had ik al gehad, dus kon ik de volgende ochtend meteen beginnen.

“Als een gevangene iets doet waarvan jij vind dat je hem mag pijnigen, dan moet je het gewoon doen. Ze zijn immers niet voor niets hier op Alcatraz. Zelfs al zijn ze onschuldig, je wordt niet voor niets op gepakt. Niet waar mijnheer Salvatore?” De man gaf me nog een hand en keek me aan. “Ik zet je meteen bij een van de zwaarst bewaakte gevangenen zetten. Ik hoop dat je…” Hij bekeek me even en vervolgde toen zijn zin. “Je vampier wezen het hun nog eens betaald zet, zich zo tegen ons te behandelen. Wel, dan nu aan het werk, ik kom straks nog wel een keer langs.” Zo gezegd zo gedaan. In bewakerskleding liep ik naar de zwaarst bewaakte gevangenen. Meteen begon ik aan mijn ronde, waarna ik ergens aan het einde ruzie hoorde. De ene gevangene scheldend en dreigend op de andere. “Hey, kan dat hier wat stiller?!” Schreeuwde ik hard en trapte eens tegen de deur aan. “H-hij hiern-naast begon a-als e-eerste!” Kwam er stotterend en bang uit de ene gevangenis. “Oh is dat waar?” Grijnzend keek ik naar de deur waar ik daarnet tegen aan had geschopt. “Haha, ja ik ben begonnen. Deze rotgevangenis kan van mij de tering krijgen.” Een grotere grijns speelde om mijn lippen. “Weet je dat zeker?” Vroeg ik eens uitdagend en opende de deur van de gevangene. “Nieuw hier, dan houd je het hier vandaag nog niet eens uit.” Dreigend kwam hij op mij af, maar voor hij het wist, had ik hem al hard tegen de muur aan geduwd. “Heb je mis, vriend.” Wild gooide ik hem op de grond en ging op een onder arm staan, nam een arm en een been vast en trok hem toen omhoog. De man gierde het uit, waarna ik mijn voet van de arm af hield en hem opnieuw tegen de muur gooide. “Nog altijd praatjes?” Grijnzend keek ik hem aan. “Jij bent echt een vuile klootzak.” Opnieuw liep ik op hem af en liet mijn tanden groeien, de aderen onder mijn oog tegen het huidoppervlak aan komen en mijn ogen veranderen van wit naar rood met groen/grijs achtige pupillen. “Wrong answer.” Grijnsde ik even en zette mijn tanden wild in zijn hals. Met mijn handen hield ik zijn polsen wild en ruw tegen de muur aangedrukt. Ik nam grote teugen bloed uit zijn lichaam. Wat smaakte het anders dan het dierlijke bloed, maar toch wel zoveel beter. De man werd slap, terwijl ik hem op z’n bed gooide. Flauwgevallen. Met een grijns liep ik naar hem toe, pakte het servet dat er nog lag vast en veegde mijn mond er mee af. Ik liet het weer neer vallen op het kleine tafeltje en liep toen naar buiten. Nu weer compleet in een menselijke gedaante. Ik sloot de celdeur weer en draaide me om. “Dat was een van de beste straffen die ik ooit heb gezien.” Verwonderlijk keek de directeur me aan. “Welkom in Alcatraz.” Hij gaf me een hand en liep snel terug, weg van mij. Zekers bang dat ik hem wat aan deed.
Nooit gedacht dat ik was zoals ik het zag, maar anderen wisten dat het maar een fantasie was hoe ik wilde zijn.

Terug naar boven Ga naar beneden
Spencer Reid
A D M I N

Spencer Reid


Aantal berichten : 91
Registratiedatum : 20-03-13
Leeftijd : 26
Woonplaats : Narnia 8D

Character sheet
Soort: Gevangenen
Liefde: Sometimes the hardest part isn't letting go, but rather, learning to start over.
Quote: Look at me. Without a gun I look like a teacher's assistant!

Φ Stefan Salvatore Empty
BerichtOnderwerp: Re: Φ Stefan Salvatore   Φ Stefan Salvatore Emptyza maa 23, 2013 11:05 pm

Φ Stefan Salvatore 5mk51j
Terug naar boven Ga naar beneden
https://alcatraz.actieforum.com
 
Φ Stefan Salvatore
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Alcatraz :: 
 :: Sign In :: Accepted
-
Ga naar: